Levertijd en Bezorging

De verzend- en verpakkingskosten bestaan uit meerdere onderdelen. Zo zijn er de daadwerkelijke portokosten en de btw. Naast deze kosten zijn er kosten voor materiaal, personeel, vervoer en huisvesting. Voor grotere bestellingen nemen wij een deel van deze kosten voor onze rekening (gratis verzenden bestaat niet!).

Voor kleinere bestellingen is dit niet mogelijk. Bij kleine bestellingen is onvoldoende marge op het product om deze kosten te kunnen verrekenen. Om deze reden hanteren wij uitsluitend vaste verzend- en verpakkingskosten. Korting voor kleine bestellingen is dus niet mogelijk. Taart en Decoratie kiest een passende verzendverpakking.

Let op! Taart en Decoratie heeft geen invloed op de bezorgtijden van het postbedrijf. Om deze reden geven we nooit garantie op de bezorgtijden. Bestel op tijd om teleurstellingen te voorkomen!

  

Verzend- en verpakkingskosten zijn afhankelijk van het totaalbedrag van de bestelling en de gekozen verzendoptie.

De verzend- en verpakkingskosten binnen Nederland zijn als volgt:



De volgende verzendopties zijn beschikbaar:

  • Taart en Decoratie kiest vervoerder & Verzendwijze (standaard verzendwijze):   Taart en Decoratie kiest een passende vervoerder, dit kan DHL of PostNL zijn, u kunt geen voorkeur geven. Indien u de bestelling plaatst op werkdagen voor 15.30 uur verzenden wij uw bestelling dezelfde werkdag. U kunt het (brievenbus)pakket vanaf de volgende werkdag verwachten. Bezorging maandag tot en met zaterdag. Vanaf € 75,- is deze optie gratis. De levertijd is 95% accuraat en geen garantie. Taart en Decoratie kiest een passende verzendverpakking.

  • PostNL:   Indien u de bestelling plaatst op werkdagen voor 15.30 uur verzenden wij uw bestelling dezelfde werkdag. U kunt het (brievenbus)pakket vanaf de volgende werkdag verwachten. Bezorging maandag tot en met zaterdag. De levertijd is 95% accuraat en geen garantie. Taart en Decoratie kiest een passende verzendverpakking.

  • Afhalen in Ridderkerk:   In de meeste gevallen ligt de bestelling binnen enkele uren voor u klaar. U ontvangt een email zodra u de bestelling kunt afhalen. Let op de openingstijden van de winkel

  

In het buitenland kunt u uitsluitend kiezen tussen Taart en Decoratie kiest vervoerder & verzendwijze, PostNL en Afhalen in Ridderkerk. Bezorging na 2-5 werkdagenDe levertijd is 95% accuraat en geen garantie.

Alle bestellingen worden uitsluitend via traceerbaar (brievenbus)pakket verzonden. Vanwege het meerwerk (in verhouding tot grotere bestellingen) is er geen korting mogelijk op de verzendkosten voor kleine bestellingen. De genoemde pakketprijzen gelden voor alle gewichten, dus ook voor pakketten zwaarder dan 30kg. Orders boven de € 75,- worden binnen Nederland gratis verzonden via Taart en Decoratie kiest vervoerder & verzendwijze.

Taart en Decoratie heeft geen invloed op de bezorgtijden van het postbedrijf. Om deze reden geven we nooit garantie op de levertijd. Bestel op tijd op teleurstellingen te voorkomen!

  

Over de levering:

Taart en Decoratie doet haar uiterste best om de bestellingen zo spoedig mogelijk uit te leveren. Indien de levering vertraging oploopt of slecht gedeeltelijk kan worden uitgevoerd (door het tijdelijk niet in voorraad zijn van artikelen of om anderen redenen), zal de klant daarvan bericht ontvangen. De klant heeft vervolgens de mogelijkheid om de bestelling later te laten verzenden ofwel de betreffende artikelen uit de order te laten verwijderen of te vervangen. Taart en Decoratie verzorgt geen naleveren en is niet aansprakelijk voor het niet in voorraad zijn van artikelen, zelfs als dit niet bij het betreffende artikel vermeld staat. Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle artikelen voldoende in voorraad te hebben.

 

Indien Taart en Decoratie een termijn voor levering heeft opgegeven, is deze indicatief. Een opgegeven levertijd is dan ook nimmer een fatale termijn. De uiteindelijke levertijd zal de opgegeven levertijd echter nimmer met meer dan een week overschrijden, tenzij er sprake is van overmacht. Bij overschrijding van een termijn dient de klant Taart en Decoratie schriftelijk in gebreke te stellen.

 

Verzenden van producten:

Wij bieden diverse bezorgopties en u bestelling zal volgens de door u gekozen optie verzonden worden. U ontvangt een email zodra de bestelling is verzonden, het pakket zal in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag (maandag tot en met zaterdag) bij u aangeboden worden (binnen Nederland). De levertijd is geen garantie. Als het pakket niet binnen de aangegeven dagen bezorgd is zal het in de meeste gevallen de volgende dag alsnog bij u aangeboden worden.

Indien u het pakket niet binnen deze dagen ontvangen heeft kunt u contact op te nemen met Taart en Decoratie om het pakket te kunnen traceren. Dit kan via email telefoon. Taart en Decoratie zal contact opnemen met de vervoerder om een onderzoek op te starten. Het onderzoek kan enkele dagen duren.
 

U bent verantwoordelijk voor het invoeren van de juiste adresgegevens, deze worden 1 op 1 overgenomen en kunnen na het verzenden van uw bestelling niet meer gewijzigd worden. Betaalde verzendkosten worden in dit geval niet gerestitueerd. Goederen worden gerestitueerd mits door ons retour ontvangen.

 

Niet Thuis?

Zodra uw zending verzonden wordt ontvangt u een email. U kunt er vanuit gaan dat de levering de volgende werkdag bij u aangeboden wordt.

Indien u niet thuis bent dan ontvangt u een kaart in de brievenbus van DHL met daarop een nieuw bezorgmoment. Als dit niet uitkomt kunt u met de bezorgcode op de kaart kiezen voor een ander aflevermoment of aflevering op een DHL bezorgpunt. PostNL stuurt uw bestelling direct naar een pakketpunt.

Als het pakket niet afgeleverd kan worden stuurt de vervoerder het pakket retour naar ons. Taart en Decoratie zal het aankoopbedrag van de goederen crediteren. Een uitzondering geldt indien u onjuiste adresgegevens heeft verstrekt. Goederen worden gerestitueerd mits door ons retour ontvangen door de vervoerder. Indien u het pakket alsnog wenst te ontvangen rekenen wij nogmaals verzendkosten.

 

Indien u het pakket niet binnen twee werkdagen ontvangen heeft en u heeft ook geen kaart in de bus gevonden verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via email: webshop@taartendecoratie.nl.

  

Retourneren van zendingen/producten:

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Eetbare prints, taarttoppers op maat en 3D geprinte uitstekers worden special voor u geproduceerd en kunnen daarom niet retour genomen worden.

 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webshop@taartendecoratie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

De kosten voor de retourzending komen ten laste van de koper. Ook bij weigering en/of het niet afhalen van het pakket op de afhaallocatie komen de retourkosten voor rekening van de koper. Na ontvangst van de zending en goedkeuring van Taart en Decoratie over de staat van de producten, wordt binnen 14 dagen de betaling minus de verzendkosten van de koper teruggestort.

Retourzendingen kunnen worden geretourneerd aan:

Taart en Decoratie

Retourzending

Amaliaststraat 21d

2983 EA Ridderkerk


Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt het verkeerde product retourneren en het juiste product opnieuw bestellen.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Kosten die voortvloeien uit het wijzigen van het verkeerde bezorgadres zijn voor uw rekening.

Deze website maakt gebruik van cookies om uw winkelervaring te verbeteren. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie