Klachten & Garantie

Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw bestelling zo zorgvuldig mogelijk te behandelen. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over uw bestelling, de bezorging of onze service neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, bij voorkeur via email. 

Stuur uw email naar webshop@taartendecoratie.nl en vermeld in ieder geval:

  • Het bestelnummer van uw bestelling
  • Een foto van en waar het artikel beschadigd is
  • Het artikelnummer van het betreffende artikel

Zodra wij bovenstaande informatie hebben ontvangen krijgt u zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen een reactie van ons.


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@taartendecoratie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Deze website maakt gebruik van cookies om uw winkelervaring te verbeteren. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie